Suosittele jäsenyyttä

Palkitsemme sinut lahjakortilla!

Palkitsemme PAMin jäsenet, jotka suosittelevat PAMia. Kun kaverisi liittyy, voit valita S-ryhmän, Lidlin tai K-ryhmän lahjakortteja: yhdestä jäsenestä saat 10 €, ja viidestä jäsenestä jo 250 €! Mitä enemmän hankit jäseniä, sitä enemmän ansaitset. Opiskelijajäsenistä palkitaan hieman eri tavalla. Katso alta palkitsemisportaat

Ajalta 1.1. - 31.3.2022 jäsenhankintalahjakortit on jo postitettu.

Huom!  Poikkeuksellisesti vuoden 2022 toinen hankintajakso on kahden kuukauden mittainen 1.4.–31.5. Kolmas suosittelujakso on neljän kuukauden mittainen 1.6.–30.9.

Kaverisi saa mahtavat jäsenedut ja turvaa työelämään

Kun tarjoat PAMin jäsenyyttä, niin kerro, että hän saa liittyessään turvaa työelämään ja mahtavat jäsenedut, mm. uravalmennusta ja CityShoppari-sovelluksen! Käytä jäsenhankinnan apuna esim. tätä esimerkkiä siitä, mitä kaikkea jäsenedulla saa. Palvelualan työntekijöiden omista kertomuksista löytyy myös paljon hyviä syitä PAMin jäsenyydelle!

Suosittele netissä: voit lähettää valmiin viestin sähköpostilla, postikortilla, WhatsAppissa tai Messengerissä!

Suosittelusivuston kautta voit lähettää kaverillesi valmis viesti Messengerissä tai vaikka koko työporukalle WhatsAppissa! Kun lähetät viestin suosittelusivuston kautta, niin suosittelijatiedot seuraavat mukana liittymislomakkeelle saakka.

Palkitseminen menee näin

Palkitsemisjärjestelmä toimii kolmen kuukauden jaksoissa. Yhden jakson aikana hankkimasi jäsenten määrä kertoo sen, kuinka arvokkaan lahjakortin siltä jaksolta saat.

Jaksot 2022: 1.1.–31.3., 1.4.–31.5., 1.6.–30.9. ja 1.10.–31.12.

Palkinnot uusista jäsenistä:

• 17 jäsentä = 220 € lahjakortti
  • 18 jäsentä = 230 € lahjakortti
  • 19 jäsentä = 240 € lahjakortti
  • 20 jäsentä = 260 € lahjakortti (maksimi 3 kuukauden periodin aikana, ylimenevistä ei palkita)

Hankittujen jäsenten on oltava jäsenenä PAMissa sillä hetkellä, kun jäsenhankintajakson tiedot tarkistetaan eli jäsenhankintajaksoa seuraavan kuukaden puolivälissä. Palkitsemme vain yhden suosittelijan/uusi jäsen.

Luottamushenkilöiden palkitseminen

Luottamushenkilöt palkitaan hieman eri tavalla. Jos olet luottamushenkilö, lue lisää täältä.

Tee näin kun suosittelet

• Merkitse oma nimesi ja jäsennumerosi tai syntymäaikasi kohtaan "jäsenyyttä suositteli" tai pyydä liittyvää kaveriasi merkitsemään ne. Tämä on erittäin tärkeää, koska puuttuvia suosittelijamerkintöjä tai saapumattomia liittymislomakkeita ei selvitetä myöhemmin. Jos lähetät kaverillesi sähköpostiviestin suosittelusivuston kautta, tietosi siirtyvät automaattisesti liittymislomakkeelle.
  • Jos suositellessasi jäsenyyttä käytät paperisia liittymislomakkeita, kannattaa niihin kirjatut tiedot naputella sähköiseen liittymislomakkeeseen (pam.fi/liity). Tällöin liittymislomake tulee heti PAMiin ja suosittelutieto (eli omat tietosi) siirtyvät automaattisesti jäsenrekisteriin. Jos kirjaat liittymiset sähköisesti, niin paperisia liittymislomakkeita ei enää tarvitse toimittaa PAMiin.

Lahjakortit ja verotus

PAM ilmoittaa verottajalle kaikista saamistasi lahjakorteista. Verohallinnon ohjeen mukaan lahjakortit ovat saajan veronalaista tuloa.
Huom! Verottajaa varten tarvitaan suomalainen henkilötunnus.  Mikäli sinulla ei ole suomalaista henkilötunnusta katso ohjeet vero.fi/toihinsuomeen.

Lahjakorttien toimitus

HUOM! Lahjakortit ajalta 1.4-31.5.22 ovat tilattavissa noin kahden viikon kuluttua hankintajakson päättymisestä.

Palkitsemisjakson päätyttyä voit valita ansaitsemasi lahjakortit PAMin verkkokaupasta. Lahjakortteja on valittavissa sillä summalla, johon olet oikeutettu hankkimasi jäsenmäärän perusteella. Voit valita useamman kaupparyhmän kortteja (S-ryhmä, Lidl, K-ryhmä).

Muistutamme sinua ansaitsemistasi lahjakorteista sähköpostitse ja tekstarilla. Muista siis tarvittaessa päivittää yhteystietosi PAMin asiointipalvelussa.

Tieto ansaitsemistasi lahjakorteista päivittyy verkkokaupan tilaussivulle aina noin 2 viikon kuluttua jäsenhankintajakson päättymisestä. Lahjakortit on lunastettava kahden (2) kuukauden kuluessa jäsenhankitajakson päättymisestä. Sen jälkeen lahjakortteja ei ko. jaksolta voi enää lunastaa.

Kun olet hankkinut jäseniä ajalla

Lahjakorttien lunastus

1.1.–31.3.  31.5. mennessä
1.4.–31.5.  31.8. mennessä
1.6.–30.9.  30.11. mennessä
1.10.–31.12. 28.2. mennessä

Katso tarkemmat yhteystiedot

PAMin toimistot
Helsinki-Uusimaa avoinna ma-ti ja to-pe klo 9-16. Muut toimistot maanantaisin. Muina aikoina ajanvarauksella.

030 100 630 klo 10-1H4

Moniin kysymyksiin löydät vastauksia verkkosivuiltamme