Vuoden 2017 kalenteri

Vuoden 2017 taskukalenteri on tilattavissa PAMin verkkokaupassa. Kalentereita voi tilata 1 kpl/jäsen. Kalentereita on rajoitettu määrä.

Kalenterit postitetaan marras–joulukuun aikana.

Jos et ole käynyt verkkokaupassa aikaisemmin, sinun tulee rekisteröityä käyttäjäksi. Rekisteröityminen on mahdollista ainoastaan PAMin jäsenille. Rekisteröitymistä varten tarvitset jäsennumerosi. Löydät sen jäsenkortista. Mikäli olet kadottanut jäsenkorttisi, voit tiedustella jäsennumeroasi PAMin jäsenyysneuvonnasta, puh. 030 100 600. Syntymäaika merkitään muodossa ppkkvv. Kun rekisteröityminen on valmis, saat rekisteröitymisestä vahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Jos olet jo rekisteröitynyt verkkokaupan käyttäjäksi, sinun tulee ainoastaan kirjautua sisään. Voit kirjautua omalla sähköpostiosoitteellasi tai jäsennumerolla ja salasanalla.

Huom! PAMin verkkokauppaan ei voi kirjautua PAMIn sivujen tunnuksilla. Katso verkkokaupan rekisteröitymis- ja kirjautumisohjeet yllä.