Vildmarksstugorna i Ivalo

Senast uppdaterad: 11.04.2023

Vildmarksstugorna i Ivalo

Kallar Norden? PAM:s medlemmar kan hyra vildmarksstugor i gott skick för 4 personer i Nanguvuono vid Enare träsk, 20 km från Ivalo. Promenadavståndet är cirka 1,5 km.

De eluppvärmda stugorna är försedda med kylskåp, kokplatta och kärl. För gemensamt bruk finns två vedeldade bastur, en rökbastu, ett brasrum, ett grilltak och en grill med röktunna. Varje stuglag har en roddbåt till förfogande (ta med egna flytvästar). Vildmarksstugorna i Ivalo kan endast hyras ut till förbundets medlemmar.

Se bilder.

Läs mer och boka din stuga till medlemspris här.

Kalender

Beställ 2023 års kalender. Gör beställningen med blanketten i PAM:s nätbutik. Logga in med bankkoder eller mobilcertifikat. Fyll i uppgifterna på blanketten noggrant, så säkerställer du att kalendern hittar fram.

Du kan beställa endast en kalender. Det finns ett begränsat antal kalendrar. Kalendern är gratis för medlemmar.

Kalendern innehåller bl.a.

• en traditionell kalender med en vecka per uppslag
  • en arbetstidskalender där det är lätt att anteckna arbetsskift
  • information om PAM
  • årsplanering, årsöversikt, namnsdagar
  • kalenderns storlek 88×140 mm
  • wire-bunden

PAM:s medlemskalender för följande år kommer till beställning alltid på hösten. Om möjligheten till beställning informeras på PAM:s webbplats, PAM.fi-tidningen och i PAM:s kanaler i sociala medier.

Tuunaansaarentie 2 58450 Punkaharju
sales@harjunportti.fi