Jäsenyys ja liittyminen 030 100 600

Jos asiasi koskee esim. liittymistä, PAMin jäsenyyttä, jäsenmaksuja tai jäsenetuja.

Jäsenyyteen liittyvissä asioissa voit myös ottaa yhteyttä lomakkeella. Lue myös sivuiltamme jäsenmaksun maksamisesta, maksuvapautuksista, elämänmuutoksista.

Työsuhdeasiat 030 100 620

Jos asiasi koskee esim. palkkaa, työaikoja, lomia, irtisanomisia.

Työsuhteeseesi liittyvissä kysymyksissä olethan aina ensisijaisesti yhteydessä työpaikkasi luottamusmieheen. Mikäli työpaikallasi ei ole luottamusmiestä, voit soittaa tai lähettää kysymyksesi lomakkeella PAMiin.

Työttömyysturvaneuvonta 020 690 211

Jos asiasi koskee esim. työttömyyspäivärahaa.

Ruotsinkielinen jäsenyys- ja työsuhdelinja 030 100 640

Jos haluat palvelua ruotsiksi.

Puhelinvaihde 020 774 002 (vaihdenumero koskee vain liittoa)
avoinna klo 9-16
sähköposti pam(a)pam.fi

030-alkuisiin palvelunumeroihin soittamisesta menee vain operaattorikohtainen veloitus ja jonotus on maksutonta.Ulkomailta soitettaessa ko. ulkomaan puhelumaksu. Työttömyysturvaneuvontaan soittamisesta menee vain operaattorikohtainen veloitus ja jonotus on maksutonta. Ulkomailta soitettaessa ko. ulkomaan puhelumaksu.

Vaihteeseen soitettaessa:lankapuhelimesta 3,2 snt/min + 8,28snt/puhelu, matkapuhelimesta 19,2 snt/min.Ulkomailta soitettaessa ko. ulkomaan puhelumaksu.

Jätä palautetta PAMin palveluista

Palautelomakkeella voit jättää meille palautetta palveluistamme tai muihin PAMiin liittyvistä asioista.