29.11.2023 10:50

Lisävirtaa töihin ja hyvinvointia elämään ‒ tutustu vuoden 2024 koulutuksiin

Ensi vuoden koulutukset on nyt julkaistu. Tutustu koulutustarjontaan ja ilmoittaudu mukaan!

PAMin tarjoama koulutus on jäsenille maksutonta, ja se on suunnattu kaikenlaisille oppijoille. PAMin monipuolisesta koulutustarjonnasta saat apua erilaisiin työelämän kysymyksiin ja työelämätaitoihin. Koulutusten tavoitteena on vahvistaa tietotaitoa, sivistyksellistä kasvua sekä ylipäätään luottamusta omaan osaamiseen ja oppimiseen.

Monilta kursseilta saa myös opintopisteitä, joita voi hyödyntää muissa opinnoissa tai osaamisen todentamisessa työelämässä.

Mitä vuoden 2024 koulutukset tuovat tullessaan?

Koulutuspäällikkömme Merja Westman kertoo:

‒ Työelämä ja palvelualojen työt muuttuvat. Koulutus toimii työntekijän turvaverkkona työelämän muuttuvissa tilanteissa. Olemme kehittäneet koulutustarjontaamme tukemaan entistä paremmin niin työelämän kuin henkilökohtaisenkin elämän tarpeita. Tarjolla on koulutuksia digitaidoista kielikoulutuksiin ja hyvinvoinnista tunnetaitoihin ja itsensä johtamiseen. Näiden rinnalla tarjoamme webinaareja työelämän ajankohtaisista aiheista sekä henkilökohtaista elämää tukevista teemoista.

Kehitämme parhaillaan myös digitaalista koulutusympäristöä. Sieltä löydät ehkäpä jo kevään 2024 aikana erilaisia itseopiskeluaineistoja videoista podcasteihin ja verkkokursseista webinaaritallenteisiin.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Koulutuspäällikkö Merja Westman kannustaa tutustumaan ensi vuoden koulutustarjontaan: ”Jäsenetu maksuttomiin koulutuksiin kannattaa todellakin hyödyntää!”

Tulevia koulutuksia

kesä
PAM Networks: Safety and working environment in summer heat in the services sector / Työturvallisuus ja työympäristö kesähelteillä palvelualoilla, ENGLISH, TEAMS 14:37:58
20.6. – 20.6.
Verkkokurssi, https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_ZDE5OGIxYzktYWMwZS00MDcyLWFhNDUtNmIyNGQ5NTM0M
kesä
Luottamusmiesten ja työsuojeluvaltuutettujen perehdytys 2024 verkko-opiskelu
30.6. – 1.1.
itsenäinen verkko-opiskelu
elo
Porinaa ja pulinaa, Lahti
5.8. – 5.8.
PAMin Lahden toimisto, Rautatienkatu 21 B, 3 krs.

Kuvat: Shutterstock, Susanna Kekkonen

Avainsanat: