Lasten Kesä ry ja kesäleirit

+358 50 400 1992
toimisto@lastenkesa.fi

Lasten Kesä ry:n kesäleirit

Lasten Kesä ry on valtakunnallinen lastensuojelujärjestö, joka järjestää kymmenen kesäleiriä leirikeskuksessaan Hämeenlinnan Hauholla 3.6.-1.8.2024.

Leirien tavoitteena on tarjota virkistävä ja turvallinen lomaviikko. Varsinaisen ohjelman lisäksi leiri on paljon muutakin – yhdessäoloa, uusia kavereita ja ryhmässä toimimista. Leirit ovat tarkoitettu 6-17-vuotiaille.

PAMin jäsenen omavastuuosuus leirin hinnasta on 80 € (norm. 145–195 €) ja mahdolliset kuljetusmaksut ovat 18-30 € riippuen lähtöpaikasta. Leirin hinta sisältää täysihoidon, ohjauksen, ohjelman ja vakuutuksen. Leireille järjestetään yhteiskuljetus Helsingistä, Hyvinkäältä ja Hämeenlinnasta. Osalle leireistä järjestetään myös kuljetus Tampereelta.

Leireille haetaan suoraan Lasten Kesä ry:n kautta. Hakulomakkeen voi täyttää sähköisesti. Hakulomakkeeseen tulee merkitä jäsennumero ja se, että olet PAMin jäsen. Paikkoja on rajoitettu määrä.