Turva

Viimeksi päivitetty: 12.04.2023

Turva

Täyden kympin asiakasedut Vakuutusyhtiö Turvasta

Turva tarjoaa PAMin jäsenille 10 % jäsenalennuksen vapaaehtoisista, jatkuvista vakuutuksista. Jos sinulla on Turvan kotivakuutuksen lisäksi vähintään yksi henkilö-, kasko-, lemmikki- tai venevakuutus, saat lisäksi 10 % omistaja-alennuksen.

Jos sinulla on vain yksi vakuutus, saat omistaja-alennuksen kahden vuoden asiakkuuden jälkeen. Nämä alennukset eivät koske liikennevakuutusta

Lue lisää jäsenen eduista PAMin jäsenille räätälöidyiltä nettisivuiltamme www.turva.fi/pam

Muistathan myös ajanvarauspalvelun, josta tavoitat Turvan asiantuntijat valitsemassasi kanavassa silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Pääset varaamaan ajan täältä.

Vakuutukset ammattiliittojen jäsenille Turvasta

Ammattiliittojen jäsenille ja heidän perheilleen on räätälöity edullinen ja kattava Liittokasko-vakuutus. Se sisältää mm. bonusturvan, jonka ansiosta seuraava kolarivahinko ei alenna bonusta.

Elä rohkeasti tässä ja nyt – turvaa rakkaasi uudella ja edullisella henkivakuutuksella

Turvassa-henkivakuutus on uusi ja erityisesti PAMin jäsenelle edullinen henkivakuutus: vain 7,05 €/kk (hintaesimerkki vuonna 2021: 30-vuotias PAMin jäsen, korvaussumma 100 000 €). Turvassa-henkivakuutuksen myöntää LähiTapiola Keskinäinen Henkivakuutusyhtiö. Laske itse turva.fi/henkivakuutus

PAMin järjestötehtävissä ja -tilaisuuksissa olet liiton jäsenenä vakuutettuna Järjestövakuutuksella. Lue lisää.

Etu työttömälle tai lomautetulle jäsenelle

Jos työttömyys tai lomautus kohtaa, Turva joustaa vakuutusmaksuissa. Turva myöntää pyynnöstä työttömälle tai lomautetulle ammattiliiton jäsenelle kuuden viikon korottoman lisämaksuajan vakuutusmaksuihin. Maksuaikaa saadakseen työttömäksi jääneen tai lomautetun Turvan asiakkaan tulee laskun saadessaan ottaa yhteyttä Turvan asiakaspalveluun, josta hän saa tarkemmat toimintaohjeet.

Yhteystiedot löytyvät osoitteessa: turva.fi/yhteystiedot

Lisätietoja vakuutuksista ja jäseneduista Turvan palvelunumerosta 01019 5110 arkisin klo 8-18, sähköpostitse asiakaspalvelu@turva.fi tai www.turva.fi/pam

Hakaniemenranta 1 A, 00531 Helsinki