Työväen Musiikkitapahtuman 25.-28.7. lipputuki

Viimeksi päivitetty: 29.04.2024

Tehtaankatu 5 A 1 37600 Valkeakoski
info@musarit.fi

PAMin jäsenenä pääset Valkeakosken Työväen Musiikkijuhlille 25.-28.7. alennettuun hintaan!

Työväen Musiikkitapahtuma järjestetään 25.-28.7. UPM Tervasaaren paperitehtaan ja Myllysaaren museon ainutlaatuisessa miljöössä, kanavanrannassa. Luvassa on laadukas sekoitus työväenkulttuuria, huippuartisteja, vaihtoehtomusiikkia, ilmaisohjelmaa lapsille ja ikäihmisille, lavarunoutta sekä TMT Talk –yhteiskunnallisia ja ajankohtaisia keskustelutilaisuuksia.

Voit ostaa lipun tapahtumaan Tiketin verkkosivuilta, R- kioskeilta tai tapahtumatoimistolta Tehtaankatu 5 A 1 , 37600 Valkeakoski (keskiviikkoisin klo 9-17).

Kaikki Tiketissä käyvät kulttuuriedut ovat käytettävissä verkosta ja toimistolta ostaessa. Ostaessa lippua Tiketin kautta tulee syöttää jäsennumero, tai toimistolta ostettaessa esittää voimassa oleva jäsenkortti.

Tiketin lippukauppaan pääset täältä

Liput ovat henkilökohtaisia ja yhdellä jäsennumerolla saa ostaa vain yhden lipun.

Liput vaihdetaan rannekkeisiin hieman ennen tapahtumaa Musiikkijuhlien tapahtumatoimistolla tai tapahtuma-aikaan rannekkeenvaihdossa. Jäsenkortti tarkistetaan vielä tässä vaiheessa.

Jäsenetuhinnat:

3 pvn ranneke