Liity

Liity jäseneksi tästä

Liity opiskelijajäseneksi tästä

Voit liittyä myös:

Kun liityt, saat liittymislahjaksi Cityshoppari 2019 -mobiilikortin!

Kortilla saat jopa 1000 etua yli 400 yrityksestä ympäri Suomen ja säästät satoja euroja. Kortti toimii mobiilissa. Kun olet liittynyt ja saanut jäsennumerosi, voit käydä tilaamassa kortin täällä: www.pam.fi/cityshoppari. Kortin voi tilata tammikuussa 2019.

Liityttyäsi saat vahvistuksena tekstiviestin PAMista. Liittymiskirje postitetaan sinulle n.kahden viikon kuluessa. Jäsenyys astuu voimaan ja pysyy voimassa liittymispäivästä lähtien, kun maksat jäsenmaksun heti liittymispäivästä alkaen säännöllisesti.

Jäsenmaksu

PAMin jäsenmaksu on 1,5 % bruttopalkasta. Esim. 1000 €:n palkasta jäsenmaksu on 15 € ja 2000 €:n palkasta 30 €. Maksamastasi jäsenmaksusta saat osan takaisin verovähennyksenä. Jäsenmaksu hoituu helpoiten, kun valtuutat palkanlaskennan veloittamaan sen suoraan palkastasi. Opiskelijajäsenyys on täysin ilmainen, jos sinulla ei ole palkkatuloja eikä tyttömyyskassasta makseta päivärahaa.

Kun liityt PAMiin, sinulle kuuluvat:

• työehtosopimus (sis. paremmat työehdot ja palkat, jotka liitto neuvottelee puolestasi)
  • työpaikallasi luottamusmies, jolta saat tukea ja neuvoja ongelmissa
  • liiton työsuhde- ja jäsenneuvontapalvelut
  • oikeusapu ja lakimiehen palvelut, jos tarvitset niitä työsuhdeasioittesi hoidossa
  • materiaalia työehtojen valvontaan
  • upeat jäsenedut, joista saat satojen eurojen hyödyn
  • ansiosidonnainen työttömyysturva, jos jäät työttömäksi.

Jäseneksi voi liittyä, jos on voimassa oleva työsuhde, josta saa palkkatuloa. Työtön tai palkattomalla jaksolla oleva ei voi liittyä liiton eikä työttömyyskassan jäseneksi. Palkattomia jaksoja ovat esim. palkaton äitiys-, isyys- ja vanhempainvapaa, Kelan sairaus- ja työttömyyspäiväraha-aika, varusmiespalvelus tai päätoiminen opiskelu (tällöin voi liittyä opiskelijajäseneksi).

Mielessä kysymyksiä?

Älä epäröi ottaa yhteyttä, jos jokin mietityttää liittymisessä, jäseneduissa tai jäsenmaksuissa. Autamme sinua mielellämme. Lähetä viesti täällä tai soita 030 100 600.