Suosittele jäsenyyttä

Voit ansaita 250 € lahjakortin! Tai vieläkin enemmän!

Kun hankit 5 uutta jäsentä (ei opiskelijajäsentä) kolmen kuukauden ajalta, saat 250 € arvoisen S-ryhmän lahjakortin! Jo yhdestä uudesta jäsenestä saat palkinnon: silloin 10 € arvoinen lahjakortti on sinun. Mitä enemmän hankit jäseniä, sitä enemmän ansaitset! Opiskelijajäsenistä palkitaan hieman eri tavalla. Katso alta palkitsemisportaat.

Kaverisi saa mahtavat jäsenedut ja turvaa työelämään

Kun tarjoat PAMin jäsenyyttä, niin kerro, että hän saa liittyessään turvaa työelämään ja mahtavat jäsenedut, mm. CityShoppari-sovelluksen! Käytä jäsenhankinnan apuna esim. tätä esimerkkiä siitä, mitä kaikkea jäsenedulla saa.

Suosittele netissä: voit lähettää valmiin viestin sähköpostilla, postikortilla, WhatsAppissa tai Messengerissä!

Suosittelusivuston kautta voit lähettää kaverillesi valmis viesti Messengerissä tai vaikka koko työporukalle WhatsAppissa! Kun lähetät viestin suosittelusivuston kautta, niin suosittelijatiedot seuraavat mukana liittymislomakkeelle saakka.

Palkitseminen menee näin

Palkitsemisjärjestelmä toimii kolmen kuukauden jaksoissa. Yhden jakson aikana hankkimasi jäsenten määrä kertoo sen, kuinka arvokkaan S-ryhmän lahjakortin siltä jaksolta saat.

Jaksot ovat 1.1.–31.3., 1.4.–30.6., 1.7.–30.9. ja 1.10.–31.12.

Palkinnot uusista jäsenistä:

• 17 jäsentä = 210 € lahjakortti
  • 18 jäsentä = 215 € lahjakortti
  • 19 jäsentä = 220 € lahjakortti
  • 20 jäsentä = 250 € lahjakortti (maksimi 3 kuukauden periodin aikana, ylimenevistä ei palkita)

Hankittujen jäsenten on oltava jäsenenä PAMissa sillä hetkellä, kun jäsenhankintajakson tiedot tarkistetaan eli jäsenhankintajaksoa seuraavan kuukaden puolivälissä.

Olen puhunut työpaikalla ja kavereiden kanssa ammattiliiton hyödyistä ja saanutkin useamman ihmisen liittymään ja mukaan toimintaan. Jokaisesta PAMiin hankitusta jäsenestä olen myös saanut S-ryhmän lahjakortin. Toki yksi palkinto on myös se, että mitä järjestäytyneempi työpaikka on, sitä paremmat mahdollisuudet meillä on vaikuttaa. Todella tärkeää on kuulua siihen liittoon, joka neuvottelee niistä omista työehdoista!
Reetta, PAMin jäsen

Luottamushenkilöiden palkitseminen

Luottamushenkilöt palkitaan hieman eri tavalla. Jos olet luottamushenkilö, lue lisää täältä.

Tee näin kun suosittelet

• Merkitse oma nimesi ja jäsennumerosi tai syntymäaikasi kohtaan "jäsenyyttä suositteli" tai pyydä liittyvää kaveriasi merkitsemään ne. Tämä on erittäin tärkeää, koska puuttuvia suosittelijamerkintöjä tai saapumattomia liittymislomakkeita ei selvitetä myöhemmin. Jos lähetät kaverillesi sähköpostiviestin suosittelusivuston kautta, tietosi siirtyvät automaattisesti liittymislomakkeelle.
  • Jos suositellessasi jäsenyyttä käytät paperisia liittymislomakkeita, kannattaa niihin kirjatut tiedot naputella sähköiseen liittymislomakkeeseen (liity.pam.fi). Tällöin liittymislomake tulee heti PAMiin ja suosittelutieto (eli omat tietosi) siirtyvät automaattisesti jäsenrekisteriin. Jos kirjaat liittymiset sähköisesti, niin paperisia liittymislomakkeita ei enää tarvitse toimittaa PAMiin.

Lahjakortit ja verotus

PAM ilmoittaa verottajalle kaikista saamistasi lahjakorteista. Verohallinnon ohjeen mukaan lahjakortit ovat veronalaista tuloa.

Lahjakorttien toimitus kotiin

Lahjakortit postitetaan kolmen kuukauden jaksoissa suoraan kotiin. Lahjakortit postitetaan kotiin kirjattuna kirjeenä, joten ne pitää noutaa postista, kun saat ilmoituksen kotiisi.

Lahjakorttien toimituksessa on viivettä noin 5 viikkoa siitä, kun kolmen kuukauden jäsenhankintajakso on päättynyt. Eli käyt ännössä ensimmäisen neljänneksen aikana hankituista jäsenistä lahjakortit ovat perillä toukokuun alussa, toisen neljänneksen elokuun alussa, kolmannen neljänneksen marraskuun alussa ja neljännen neljänneksen helmikuun alussa.

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat