Etusivu » Jäsenyys » Jäsenasiat » Suosittele jäsenyyttä

Suosittele jäsenyyttä

Suosittele PAMin jäsenyyttä – saat palkinnoksi lahjakortteja

Palkitsemme PAMin jäsenet, jotka suosittelevat PAMia. Kun kaverisi liittyy, voit valita S-ryhmän, Lidlin tai K-ryhmän lahjakortteja. Yhdestä jäsenestä saat 10 €:n, viidestä jäsenestä jo 250 €:n lahjakortin.

Voit ansaita satojen eurojen arvosta lahjakortteja! Mitä useamman jäsenen hankit, sitä paremmin tienaat!

Palkitsemme PAMin jäsenet, jotka suosittelevat PAMia. Kun kaverisi liittyy, saat palkinnoksi lahjakortin. Myös uusi jäsen hyötyy: hän saa turvaa työelämään ja hyvät edut, kuten uravalmennusta ja Cityshoppari-sovelluksen!

Suosittelu on helppoa: Voit lähettää suosittelusivuston kautta viestin WhatsAppissa tai Messengerissä, tai valmiin sähköpostin. Voit suositella PAMia työkaverillesi, ystävällesi tai vaikka sukulaisellesi! Tai tunnetko palvelualan ammattiin opiskelevan? Suosittele silloin PAMin opiskelijajäsenyyttä!

Lähetä suositteluviesti kaverille!

Miksi kaverille kannattaa suositella PAMia?

Kun suosittelet PAMin jäsenyyttä, muista kertoa, että PAM tarjoaa turvaa työelämään sekä mahtavat jäsenedut, mm. uravalmennusta ja CityShoppari-sovelluksen. Käytä jäsenhankinnan apuna esimerkiksi alla olevaa esimerkkiä siitä, mitä kaikkea jäsenedulla saa. Palvelualan työntekijöiden kertomuksista löytyy myös hyviä syitä PAMin jäsenyydelle.

Saat lahjakortteja uusista jäsenistä

PAM palkitsee jäsenensä suosittelusta. Palkitsemisjärjestelmä toimii jaksoissa. Yhden jakson aikana hankkimasi jäsenten määrä kertoo sen, kuinka arvokkaan lahjakortin saat jaksolta. Mitä enemmän jäseniä hankit, sitä enemmän ansaitset!

Jaksot 2024: 1.1.–30.4., 1.5.–31.8., 1.9.–31.12.

1 jäsen10 € lahjakortti

17 jäsentä220 € lahjakortti
18 jäsentä230 € lahjakortti
19 jäsentä240 € lahjakortti
20 jäsentä260 € lahjakortti (maksimi periodin aikana, ylimenevistä ei palkita)

Hankittujen jäsenten on oltava jäsenenä PAMissa sillä hetkellä, kun jäsenhankintajakson tiedot tarkistetaan. Tämä tapahtuu jäsenhankintajaksoa seuraavan kuukauden puolivälissä. Palkitsemme vain yhden suosittelijan per uusi jäsen.

Oletko luottamushenkilö?

Luottamushenkilönä olet merkittävässä roolissa PAMin jäsenyyden suosittelijana

Luottamushenkilönä olet merkittävässä roolissa PAMin jäsenyyden suosittelijana. Tarjoathan siis jäsenyyttä mahdollisimman monelle! Uusi jäsen saa turvaa työelämään ja mahtavat jäsenedut. Ensimmäisen liittymiskuukausi on ilmainen. Käytä jäsenhankinnan apuna esimerkiksi alla olevaa esimerkkiä siitä, mitä kaikkea jäsenedulla saa

Saat lahjakortteja uusista jäsenistä

Luottamushenkilöt palkitaan omassa kategoriassaan lahjakorteilla. Mitä enemmän hankit jäseniä, sitä enemmän ansaitset! Palkitsemisjärjestelmä toimii jaksoissa. Yhden jakson aikana hankkimasi jäsenten määrä kertoo sen, kuinka arvokkaan lahjakortin saat jaksolta. Mitä enemmän jäseniä hankit, sitä enemmän ansaitset!

Jaksot 2024: 1.1.–31.4., 1.5.–31.8., 1.9.–31.12.

Kun hankit 10 uutta jäsentä (ei opiskelijajäsentä) kolmen kuukauden ajalta, saat 250 € arvoisen lahjakortin. Jo yhdestä uudesta jäsenestä saat palkinnon: silloin 10 € arvoinen lahjakortti on sinun.

Mitä useamman jäsenen hankit, sitä paremmin tienaat!  (luottamushenkilöitä ovat luottamusmiehet, työsuojeluvaltuutetut ja EWC-edustajat sekä heidän varahenkilönsä).

Mitä useampi työntekijä kuuluu PAMiin, sitä vahvempi on luottamushenkilön asema. Jäsenyyttä kannattaa suositella heti, kun uusi työntekijä aloittaa työt. Jäsenyyttä kannattaa suositella myös pidempään työssä olleille, jotka vielä eivät ole PAMin jäseniä.

Kun tarjoat PAMin jäsenyyttä, niin kerro, että hän saa liittyessään turvaa työelämään ja mahtavat jäsenedut, kuten uravalmennusta ja CityShoppari-sovelluksen! Käytä jäsenhankinnan apuna esim. tätä esimerkkiä siitä, mitä kaikkea jäsenedulla saa.

Tee näin kun suosittelet:

• Merkitse oma nimesi ja jäsennumerosi tai syntymäaikasi kohtaan ”jäsenyyttä suositteli” tai pyydä liittyvää kaveriasi merkitsemään ne. Tämä on erittäin tärkeää, koska puuttuvia suosittelijamerkintöjä tai saapumattomia liittymislomakkeita ei selvitetä myöhemmin. Jos lähetät kaverillesi sähköpostiviestin suosittelusivuston kautta, tietosi siirtyvät automaattisesti liittymislomakkeelle.
  • Jos suositellessasi jäsenyyttä käytät paperisia liittymislomakkeita, kannattaa niihin kirjatut tiedot naputella sähköiseen liittymislomakkeeseen. Tällöin liittymislomake tulee heti PAMiin ja suosittelutieto (eli omat tietosi) siirtyvät automaattisesti jäsenrekisteriin. Jos kirjaat liittymiset sähköisesti, niin paperisia liittymislomakkeita ei enää tarvitse toimittaa PAMiin.

Ota avuksi suosittelusivusto, jonka kautta voit lähettää valmiita viestejä eri kanavien kautta. Voit lähettää viestejä myös englanniksi! Tätä ominaisuutta kannattaa hyödyntää, jos työkavereissasi tai tutuissasi on vieraskielisiä tai maahanmuuttajia. Vaihdat kieltä helposti oikeasta ylänurkasta. Kun lähetät viestin suosittelusivuston kautta, niin suosittelijatiedot seuraavat mukana liittymislomakkeelle saakka.

Palkinnot uusista jäsenistä

OpiskelijajäseniäLahjakortin arvo
1ei mitään
19240 €
20260 € (maksimi periodin aikana, ylimenevistä ei palkita)

Lunasta lahjakortit PAMin verkkokaupasta – voit valita eri kaupparyhmien kortteja!

Palkitsemisjakson päätyttyä voit valita ansaitsemasi lahjakortit PAMin verkkokaupasta. Lahjakortteja on valittavissa sillä summalla, johon olet oikeutettu hankkimasi jäsenmäärän perusteella. Voit valita useamman kaupparyhmän kortteja (S-ryhmä, Lidl, K-ryhmä).

Muistutamme sinua ansaitsemistasi lahjakorteista sähköpostilla. Muista siis tarvittaessa päivittää yhteystietosi PAMin asiointipalvelussa

Ansaitsemasi lahjakortit ovat lunastettavissa noin kahden viikon kuluttua jäsenhankintajakson päättymisestä.

Mikäli et ole lunastanut lahjakorttia kuukauden kuluessa, lähetämme sinulle automaattisesti Lidlin lahjakortin sillä summalla, joka on sinulle suosittelujaksolta kertynyt.

Kun olet hankkinut jäseniä ajallaLahjakorttien lunastus
1.1.–30.4.31.5. mennessä
1.5.–31.8.30.9. mennessä
1.9.–31.12.31.1. mennessä

Soitto PAMin työsuhdelinjalle palkkaepäselvyyden
vuoksi. Puhelu kesto noin tunti.
PAMin jäsenelle 0 €
(norm. hinta 200 €/tunti).
ETU 200 €*
*Yksityisen lakimiehen tuntiveloitus n. 200 €/h.
Työhyvinvointi ja jaksaminen -webinaariPAMin jäsenelle 0 € (norm. hinta 117 €).ETU 117 €
Koulutus, joka sisältää hotellimajoituksen ja ruokailutPAMin jäsenelle 0 € (norm. hinta 370 €).ETU 370 €
PAMin henkilökohtaista uravalmennusta ja työhaastattelun harjoittelua simulaattorissa. Valmennukseen kuuluu työnhakua hyödyntävät asiakirjat.PAMin jäsenelle 0 € (norm. hinta 300 €)ETU 300 €
PAMin tapahtumassa ajankohtaista infoa liiton toiminnasta, pakohuonepeli ja illallinenPAMin jäsenelle 0 € (norm. hinta 75 €)ETU 75 €
Kaveriporukan kanssa viikonloppu Holiday Club -huoneistossa Himoksella.PAMin jäsenelle 300 € (norm. hinta 525 €)ETU 225 €
Edut yhteensä 1287 €
Jäsenmaksu – 265 €
Jäsenyyden hyöty+ 1022 €

Esimerkkilaskelma

Palkka: 2 000€/kk, 25 000 €/vuosi
Jäsenmaksu 1,5 %: 30 €/kk, 375 €/vuosi
Verovähennys: 110 €
Jäsenyys maksaa
265€/vuosi*
edut + 1 287 €
– jäsenmaksu 265 €
= JÄSENYYDEN
HYÖTY +1022 €

Jäsenet suosittelevat

”Liityin aikoinani PAMiin, koska siellä puolustetaan heikompia.”

Tarja, myyjä ja luottamusmies

”Olen saanut apua palkkaepäselvyyksissä ja kiusaamiseen liittyvässä asiassa. Olen erittäin tyytyväinen avusta.”

Harri, pääluottamusmies ja työsuojeluvaltuutettu