Tulevaisuuden palveluksessa -
PAMin liittokokousvaalit 2019

Sinulla on mahdollisuus vaikuttaa palvelualojen tulevaisuuteen, kun PAMiin valitaan tänä keväänä uudet päättäjät.

Vaaleissa valitaan edustajat PAMin kolmepäiväiseen liittokokoukseen Helsinkiin 4. – 6.6.2019. Kokouksessa päätetään mm. PAMin tavoiteohjelmasta seuraavalle neljälle vuodelle sekä valitaan PAMin uusi puheenjohtaja, hallitus ja valtuusto.

Liittokokousvaalien äänestysaika on 25.3.–8.4. Ehdokkaisiin pääset tutustumaan vaikka heti klikkaamalla Ehdokasgalleria-linkkiä.

Voit voittaa 2000 €:n arvoisen matkalahjakortin! Kaikkien äänestäneiden kesken arvotaan yksi 2000 €:n arvoinen Holiday Clubin matkalahjakortti sekä viisi 200 €:n arvoista Ticketmasterin lahjakorttia (pam.fi/arvonta)

Ehdokasgalleriassa voit etsiä itsellesi sopivaa ehdokasta. Kun löydät sopivan ehdokkaan, pääset äänestämään ehdokasta klikkaamalla ehdokasgallerian äänestä-linkkiä (linkki avautuu 25.3. klo 8.00). Linkki ohjaa sinut ensin äänestyspalvelun tunnistautumiseen.

Huom! Suoraan Facebook-sivuilta ehdokasgalleriaan siirryttäessä saattaa joillakin Android-laitteilla olla ongelmia ehdokasgallerian selaamisessa. Asiaa korjataan parhaillaan.

Äänestysaika 25.3.–8.4. (linkki aukeaa 25.3. klo 8.00)

Jos sinulla on itsellesi sopiva ehdokas tiedossa, voit kirjautua suoraan äänestyspalveluun äänestys-linkin kautta. Linkki ohjaa sinut ensin äänestyspalvelun tunnistautumiseen.

Vaalisalaisuus

Tunnistautumisen jälkeen voit toimia anonyymisti äänestyspalvelussa. Vaalitietokantaan tallentuu antamasi ääni ja tieto siitä, että olet äänestänyt. Näitä tietoja ei voida yhdistää toisiinsa, eli tieto siitä ketä olet äänestänyt ei ole saatavilla. Tämän johdosta annettua ääntä ei myöskään voi perua.

Tunnistautuminen äänestyspalvelussa

1. Valitse äänestyspalvelun etusivulta Kirjaudu sisään -linkki.
  2. Sinulle avautuu ikkuna, josta pääset valitsemaan joko oman pankkisi tunnistautumisen tai mobiilivarmenteen.
  3. Suorita tunnistautuminen valitsemallasi tavalla.
  4. Onnistuneen tunnistautumisen jälkeen sinut ohjataan vaalipalvelun etusivulle.

Tunnistautuminen on mahdollista seuraavien pankkien tunnuksilla: Danske Bank, OP, S-Pankki, Säästöpankki, POP pankki, Nordea, Oma SP, Handelsbanken, Ålandsbanken, Aktia.

Jos sinun ei ole mahdollista käyttää pankki- tai mobiilitunnistautumista

Äänestäminen on mahdollista ilman edellä mainittuja tunnistautumistapoja. Voit tilata tunnukset alla olevalla lomakkella. Tee tilaus mahdollisimman pian, jotta ehdit saamaan tunnukset ajoissa (tilaus viimeistään 2.4. klo 12 mennessä).

1. Täytä alla oleva tilauslomake huolellisesti
  2. Tilaus välitetään vaalitoimittaja Edita Primalle, joka lähettää sinulle kotiosoitteeseesi kirjautumistunnuksen kirjeitse. Tunnusten toimitus alkaa 21.3.

Tunnuksen tilaus/Beställningsblankett