Käynnissä olevat ehdokasasettelut

Yritys: Ehdokasasetteluaika: Tehtävä 1: Tehtävä 2: Alue: Ehdokkaat ilmoitetaan: Lisätietoja valinnasta:
Reila Palvelut Oy, vartiointi 9.1.-24.1.2020 klo 13 Pääluottamusmies Varapääluottamusmies Koko Suomi luottamusmies@pam.fi tai www.pam.fi/luottamusmiesvaalit/ehdotus-luottamusmieheksi Pinja Saarenkoski 0407009738, luottamusmies@pam.fi
Kotikatu Oy 8.1.- 24.1.2020 klo 13 Alueellinen pääluottamusmies Alueellinen varapääluottamusmies Oulu: Oulu, Oulunsalo, Hailuoto, Haukipudas, Kempele, Kiiminki, Liminka, Lumijoki, Muhos, Tyrnävä luottamusmies@pam.fi tai www.pam.fi/luottamusmiesvaalit/ehdotus-luottamusmieheksi Pinja Saarenkoski 0407009738, luottamusmies@pam.fi
Kotikatu Oy 8.1-24.1.2020 klo 13 Alueellinen pääluottamusmies Alueellinen varapääluottamusmies Pirkanmaa: Tampere, Pirkkala, Nokia, Lempäälä, Kangasala, Orivesi, Ylöjärvi, Vesilahti luottamusmies@pam.fi tai www.pam.fi/luottamusmiesvaalit/ehdotus-luottamusmieheksi Pinja Saarenkoski 0407009738, luottamusmies@pam.fi
Stockmann Oyj - (Tampere-Turku) alueluottamusmies 9.1.-24.1.2020 alueluottamusmies   Tampere - Turku luottamusmies@pam.fi tai www.pam.fi/luottamusmiesvaalit/ehdotus-luottamusmieheksi Helena Vähä-Ruka 0503867148, luottamusmies@pam.fi
L-Fashion Group Oy 3.1.-17.1.2020 pääluottamusmies   Koko Suomi luottamusmies@pam.fi tai www.pam.fi/luottamusmiesvaalit/ehdotus-luottamusmieheksi Helena Vähä-Ruka 0503867148, luottamusmies@pam.fi

Puhelinpalvelu ma–pe

Työttömyyskassa