Muutoksia elämässä

Elämässä tapahtuvilla muutoksilla voi olla vaikutusta jäsenmaksuihin. Joissakin elämäntilanteissa vapaudut jäsenmaksujen maksamisesta, ja joissakin tilanteissa on muuten vain hyvä muistaa päivittää tiedot PAMiin.

Muista päivittää omat tietosi PAMiin

Omien tietojen päivitys onnistuu helposti PAMin asiointipalvelussa (kirjautuminen pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella) tai soittamalla jäsenpalvelunumeroon.

Omien tietojesi ajantasaisuus auttaa meitä palvelemaan sinua mahdollisimman hyvin. PAM saa automaattisesti tiedon vain osoitteenmuutoksista. Muut tiedot - kuten vaihtuva työpaikka, ammatti, sähköposti ja puhelinnumero – sinun kannattaa itse pitää ajan tasalla. Jos meillä ei ole näitä tietoja, sinulta saattaa mennä sivu suun esimerkiksi viesti uudesta työehtosopimuksesta.

Jos olet poissa työelämästä pidemmän aikaa ja palaat takaisin, tarkista palkkalaskelmasta, että työnantaja on muistanut pidättää jäsenmaksun palkastasi.

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat