Muutoksia elämässä

Elämässä tapahtuvilla muutoksilla voi olla vaikutusta jäsenmaksuihin. Joissakin elämäntilanteissa vapaudut jäsenmaksujen maksamisesta, ja joissakin tilanteissa on muuten vain hyvä muistaa päivittää tiedot myös PAMiin.

Muista päivittää omat tietosi PAMiin

Omien tietojen päivitys onnistuu sähköisessä jäsenpalvelussa (kirjautuminen omalla jäsennumerolla ja salasanalla) tai soittamalla 030 100 600. Voit jättää viestin myös Kysy jäsenyydestä -lomakkeen kautta. Omien tietojesi ajantasaisuus auttaa meitä palvelemaan sinua mahdollisimman hyvin. Liitto ei saa automaattisesti muita tietoja kuin muuttuneet kotiosoitetiedot. Muut tiedot sinun kannattaa itse pitää ajan tasalla: tällaisia ovat esimerkiksi muuttuneet työpaikkatiedot, sähköpostiosoite tai puhelinnumero.

Jos olet poissa työelämästä pidemmän aikaa ja palaat takaisin, muistathan tarkistaa palkkalaskelmasta, että jäsenmaksut aletaan uudelleen periä palkasta.

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat