Holiday Club-semesteraktier

Senast uppdaterad: 15.02.2024

Holiday Club-semesteraktier

PAM:s medlemmar kan semestra förmånligt i Holiday Club-semesteraktierna som PAM äger i Katinkulta i Vuokatti, Kuusamo, Salla, Himos, Tammerfors, Caribia i Åbo, Saariselkä, Saimen, Tahko, Pyhätunturi, Nådendal och Vierumäki. Semesterbostäderna är högklassiga och trevliga – perfekta ställen att koppla av på fritiden och semestern. Beroende på destinationen kan du stanna antingen ett förlängt veckoslut, under vardagarna eller en hel vecka.

Priserna för PAM:s medlemmar är betydligt billigare än listpriserna.

Holiday Clubs utlottning av semesterveckor är här igen!

PAM:s medlemmar har möjlighet att delta i utlottningen av avkopplande semesterveckor för veckorna 23-52/2024.

Ansökningstiden börjar den 15 februari och slutar den 17 mars. Semesterveckorna lottas ut bland deltagarna den 21 mars 2024.

Om du inte har tur denna gång, kommer de veckor som ännu är lediga efter utlottningen eller som avbokats att kunna reserveras fr.o.m. den 27 mars 2024.

Var med i utlottningen på Holiday Clubs företagstjänst
Logga in med användarnamn pamry, lösenord: pamryviikot.

Utlottningen hittar du under punkten ARVONTA i den övre menyn på semesterbokningssidan.

Erbjudande för PAMs medlemmar

25 % rabatt på semesterlägenheterna

Medlemmar får 25% rabatt på de ordinarie priserna för Holiday Clubs inhemska semesterlägenheter (gäller ej Villas-lägenheter och hotellboende). Minimibokningstid är 2 nätter.

Reservationer kan göras på Holiday Clubs webbplats med kampanjkoden PAMRY25 eller genom att ringa Holiday Clubs kundtjänst på telefonnummer +358 300 870 900 (måndag till fredag 9.00–17.00). Samtalskostnaden är 0,60 €/min, högst på 3 € + lokala eller mobila nätverksavgifter,  även väntetiden är avgiftsbelagd.

Sista minuten-erbjudanden

En ny möjlighet är sista minuten-erbjudanden vid semestertider. Då får du 50 % rabatt på medlemspriserna. Varje fredag läggs nya fortfarande oreserverade tider inom de följande 14 dagarna in på webben.

Logga in i Holiday Clubs företagstjänst med användarnamn pamry, lösenord: pamryviikot. Sista minuten-erbjudandena hittar du under punkten ÄKKILÄHDÖT i den övre menyn på semesterbokningssidan.

Bokningarna av sista minuten-erbjudandena görs antingen per telefon, e-post eller via företagstjänstens chat (nätbokningen ger endast normalpris). Sista minuten-erbjudandena uppdateras varje vecka på fredag morgon kl. 9. Om fredagen är en helgdag, uppdateras de snabba avgångarna redan föregående vardag. Sista minuten-erbjudandena kan bokas först när de har uppdaterats på sidan.Holiday Clubs företagstjänst, tel. 0300 870 903 (må–fr kl. 9–15), yrityspalvelu@holidayclub.fi

Kontakt information

Konepajankuja 5 C

Inloggning i företagstjänsten

Mer information om de förmånliga medlemspriserna, bilder och alla bokningar hittar du på
Holiday Clubs företagstjänsts webbplats.

1. Logga alltid först in på semesterförmånssidan med de allmänna koderna (OBS! Lösenordet har bytts 12.10.2022):

Användarnamn: pamry
Lösenord: pamryviikot

På webbplatsen finns flikarna Arvonta och Vapaat viikot där du kan göra ansökningar och boka semestrar.

Om du inte minns ditt medlemsnummer, hittar du det i PAM:s e-tjänst.