Koulutukset ovat jäsenille ilmaisia – hyödynnä tämä jäsenetu!

Tule oppimaan uutta ja verkostoitumaan muiden palvelualojen työntekijöiden kanssa. PAMilla on laaja tarjonta erilaisia koulutuksia aina tes-koulutuksesta mediakoulutukseen. Tutustu koulutustarjontaamme tapahtumakalenterin kautta ja ilmoittaudu juuri sinua kiinnostavaan koulutukseen!

PAMin koulutuksista saat apua erilaisiin työelämän kysymyksiin ja työelämäntaitoihin. Voit osallistua oman alueesi koulutuksiin, verkkokoulutuksiin sekä hyödyntää myös yhteistyökumppaneiden opintotarjontaa. Lue lisää aiheesta sivulta koulutusta jäsenille

PAMin luottamushenkilöt saavat koulutusta tehtäväänsä peruskursseilla, jatkokursseilla ja täydennyskoulutuksissa.  Lue lisää koulutusta luottamushenkilöille

Järjestämme koulutusta myös esimiehille. Lue lisää koulutusta esimiehille

Koulutus on ilmaista

PAMin järjestämä koulutus on jäsenille ilmaista. Maksamme opetuksen, kurssipäivien ohjelman mukaiset tarjoilut, matkakulut ja tarvittaessa majoituksen. Matkustamisessa suosimme julkisia kulkuvälineitä sekä kimppakyytejä (emme korvaa alle 6 €:n matkakuluja). Muistathan aina ilmoittaa, jos et pääse osallistumaan koulutukseen, muuten joudumme veloittamaan sinulta osan koulutuskustannuksista.

PAM ei maksa matkakuluja TSL:n, KSL:n ja yhteistyöoppilaitosten koulutuksista.

Miten ilmoittaudut koulutukseen

Löydät kaikki PAMissa järjestettävät koulutukset tapahtumakalenterista. Ilmoittaudu koulutukseen suoraan tapahtumakalenterin kautta.

Ilmoittautuminen:
1) Valitse kurssi, jonne haluat ilmoittautua PAMin tapahtumakalenterista
2) Paina 'Ilmoittaudu'
3) Kirjaudu sisään pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella ja suorita ilmoittautuminen loppuun.

Saat ilmoittautumisen jälkeen sähköpostin, jossa vahvistetaan että ilmoittatumisesi on tullut perille PAMiin. Jos viestiä ei tullut, tarkistathan myös roskapostin ja tarvittaessa ilmoittaudu uudelleen. Koulutukseen valituille lähetetään vielä erikseen noin muutamaa viikkoa ennen osallistujakirje, josta löydät tietoa muun muassa käytännön asioista ja koulutuksen ohjelman.

Puhelinpalvelu ma–pe

Moniin kysymyksiin löydät  vastauksia verkkosivuiltamme

Esimerkiksi jäsenyyteen, jäsenmaksuihin sekä jäsenetuihin liittyvät asiat

Esimerkiksi palkkaan, työaikoihin, lomiin ja irtisanomisiin liittyvät asiat

Ärenden som bland annat hänför sig till medlemskapet, medlemsavgifter samt medlemsförmåner och frågor som bland annat hänför sig till lön, arbetstider, semester och uppsägning.

Matters concerning among others your membership, membership fees and benefits

Questions you have about salary, working hours, holiday and dismissal etc.

Muut palvelukanavat

Siirry Yhteystiedot-sivulle