Tilauskoulutus ammattiosastoille

Ammattiosastot voivat tilata koulutuksia PAMista. PAMin edunvalvonta-, työsuojelu - ja työhyvinvointiosaamista voi hyödyntää ammattiosastojen koulutuksissa.

Koulutusta johtokuntatyöskentelyyn

Järjestämme ammattiosastojen johtokuntien työn kehittämiskoulutusta. Koulutussuunnittelu tapahtuu yhdessä johtokunnan kanssa. Koulutuksen pääpaino on edunvalvontatyön ja jäsenhankintatyön kehittäminen sekä johtokunnan sisäisen työskentelyn hyvä laatu. Mikäli kiinnostuitte, olkaa yhteydessä PAMin aluetoimistoon.

Työhyvinvointikorttikoulutusta tilauksesta

PAMilla on useita työhyvinvointikorttikouluttajan pätevyyden omaavia kouluttajia. Työhyvinvointikortti on Työturvallisuuskeskus TTK:n hallinnoima koulutus, jonka tavoitteena on käynnistää kehittämisprosesseja työpaikalla ja lisätä yhteistyötä. Koulutus vahvistaa yhteistä käsitystä työhyvinvoinnista sekä jäsentää työpaikan rooleja ja vastuita työhyvinvoinnissa. Keskeisinä teemoina päivän mittaisessa koulutuksessa ovat työhyvinvoinnin näkökulmat, työhyvinvointi johtamisessa sekä työyhteisön toiminta, terveys ja työkyky. Koulutus on ammattiosastojen tilauksesta maksuton (TTK:n perimät materiaalikulut ja kouluttajan matka/-majoituskulut laskutetaan). Kysy lisää kurssisihteeriltä: kurssisihteeri(at)pam.fi.

Tutustu ammattiosastojen tilauskoulutukseen tarkemmin kurssiesitteestä. Kurssiesitteestä löydät myös ohjeet kurssien tilaamiseen.

Lisäksi tutustu tarjontaan:
Työväen Sivistysliitto TSL
- Kansan Sivistystyön Liitto KSL

Verkkokoulutus

PAMin verkkokoulutukset ovat jäsenille maksuttomia, ja voit opiskella juuri silloin, kun sinulle itsellesi parhaiten sopii!

Opiskeluun tarvitset joko tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen ja nettiyhteyden. Monet verkkokursseistamme opiskellaan Vuolearning-oppimisympäristössä, jonka käyttö onnistuu kaikilla edellä mainituilla laitteilla.

Tehtäväkohtainen koulutus

PAM tukee ammattiosastoaktiivien osaamista maksamalla tehtäväkohtaisen koulutuksen Kiljavan opistolla. Jos sinulla on ammattiosastossasi jokin tehtävä niin voit hakea mukaan tehtäväkohtaisiin koulutuksiin. Kiljavan opisto on Nurmijärvellä ja Tampereella toimiva kansanopisto, joka on erikoistunut järjestökoulutukseen. PAM maksaa ammattiosaston
tehtävissä toimiville tehtäväkohtaisen koulutuksen Kiljavan opiston yleisillä kursseilla.

Kurssin osallistumaksu maksetaan, jos sinulla on ammattiosastossa järjestötehtävä. Mahdollista ansionmenetystä tuetaan kurssipäivärahan muodossa. Oma ammattiosastosi voi korvata loput mahdollisesta ansionmenetyksestä kurssistipendinä. Varmista asia ammattiosastostasi ennen kurssia.

Puhelinpalvelu ma–pe

Moniin kysymyksiin löydät  vastauksia verkkosivuiltamme

Esimerkiksi jäsenyyteen, jäsenmaksuihin sekä jäsenetuihin liittyvät asiat

Esimerkiksi palkkaan, työaikoihin, lomiin ja irtisanomisiin liittyvät asiat

Ärenden som bland annat hänför sig till medlemskapet, medlemsavgifter samt medlemsförmåner och frågor som bland annat hänför sig till lön, arbetstider, semester och uppsägning.

Matters concerning among others your membership, membership fees and benefits

Questions you have about salary, working hours, holiday and dismissal etc.

Muut palvelukanavat

Siirry Yhteystiedot-sivulle

PAMin palvelut kesällä
Puhelinpalveluissa on poikkeuksia kesällä 5.–30.7.
Puhelinpalvelut ma–ti ja ke-pe klo 10 –14 . Keskiviikkoisin suljettu.

PAMin aluetoimistot ovat suljettuina 5.–30.7. lukuun ottamatta Helsinki-Uudenmaan aluetoimistoa, joka on auki normaalisti koko kesän.