Koulutukset jäsenille

Kortti- ja passikoulutuksia työttömille ja kokonaan lomautetuille
Miten ilmoittaudut koulutukseen

Jäsenkoulutus

Tältä sivulta löydät tietoja PAMin jäsenkoulutuksista. Kaikki  koulutukset ja tapahtumat löydät  tapahtumakalenterista. Koulutuksiin osallistuminen on  PAMin jäsenille ilmaista.

PAM maksaa koulutuksen, ruokailut, majoituksen ja mahdolliset matkakustannukset julkisten kulkuneuvojen mukaan, ei kuitenkaan alle 6 euron suuruisia matkakuluja.

Koulutus on maksutonta - hyödynnä hieno jäsenetu!

Hyvä Fiilis!

20.-21.8. Oulu, ilmoittaudu viimeistään 24.7. mennessä
17.-18.9.Tampere, ilmoittaudu viimeistään 19.8. mennessä
29.-30.10.Helsinki, ilmoittaudu viimeistään 30.9. mennessä

Välillä on hyvä pysähtyä miettimään, mitkä asiat lisäävät voimavaroja ja mitkä toisaalta verottavat niitä. Viikonlopun aikana opit keinoja, joiden avulla työhyvinvointisi paranee ja voimavarasi kasvaa. Kurssilla etsitään hyvää fiilistä luonnosta ja kivasta porukasta.  Ilmoittautuminen aukeaa lähempänä ajankohtaa, mutta laita päivämäärt jo nyt kalenteriin. Hae mukaan koulutukseen, joka järjestetään lähellä asuinpaikkaasi. Koulutukseen valitaan osallistujat, ensisijalla on jäsenet, jotka eivät ole aiemmin osallistuneet Hyvä fiilis! -koulutukseen.  Hae mukaan tapahtumakalenterin kautta.

Digitaitoja pamilaisille!

10.2. etäopetus, ilmoittaudu viimeistään 27.1. mennessä
10.3. etäopetus, ilmoittaudu viimeistään 24.2. mennessä
7.4.  etäopetus, ilmoittaudu viimeistään 24.3. mennessä

PAM haluaa olla tukemassa sinua, jotta pysyt digitalisaation vauhdissa mukana. Digitaalisten taitojen oppiminen tekee työnteosta helpompaa ja miellyttävämpää. Koulutuksen aikana saat oppia muun muassa älylaitteista ja tietoturvasta. Koulutus järjestetään etäyhteydellä. Ei haittaa, vaikka etäyhteyksien käyttö ei olisi sinulle tuttua. Jokainen osallistuja saa ohjeet etäyhteyden käyttöön ennen koulutuksen alkua. Tervetuloa oppimaan digitaitoja yhdessä muiden pamilaisten jäsenten kanssa. Tutustu tarkemmin hankkeeseen:  www.skillplus.fiHae mukaan tapahtumakalenterin kautta.

Make a difference – nuori vaikuttaja

Nuoret ovat aina muuttaneet maailmaa, ja maailma muuttuu, kun sitä muutetaan. Viikonlopun kestävässä koulutuksessa käydään läpi sitä, miten työntekijät voivat puolustaa etujaan työpaikalla. Kurssilla etsitään keinoja, joilla työntekijöiden yhteinen tahto löytyy ja haetaan väyliä omiin vaikutusmahdollisuuksia PAMin jäsenenä.  Koulutus on suunnattu alle 31-vuotiaille PAMin jäsenille.  Katso  koulutusten ajankohdat ja ilmoittaudu mukaan tapahtumakalenterin kautta.

Miten saada fyrkat riittämään? – nuorten talouskoulu

Asiaa rahasta. Talouskoulussa käydään läpi keinoja hallita omaa taloutta. Kurssilla opitaan esimerkiksi, mitä ovat verovähennykset, kuinka haetaan asuntolainaa ja miten säästetään rahaa. Kurssilla opitaan myös suojaamaan omia tietojaan eli tarjotaan perustiedot kyberturvallisuudesta. Koulutus on suunnattu alle 31-vuotiaille PAMin jäsenille. Katso  koulutusten ajankohdat ja ilmoittaudu mukaan tapahtumakalenterin kautta.

Ei ole motii – syö hyvin ja jaksa!

Aina sanotaan, että pitää syödä hyvin, levätä ja vapaa-ajallakin harrastaa liikuntaa. Usein työpäivän jälkeen alkaa kuitenkin Netflix-maratoni, koska voimia ei ole muuhun. Kuinka jaksan työelämässä ja nautin myös vapaa-ajastani? Miten vuorotyöläisen pitäisi nukkua, ja paljonko unta tarvitaan? Nuorten hyvinvointipäivänä käydään läpi ravintotietämystä, läsnäolotaitoja ja resilienssiä eli ns. ponnahduskykyä. Sekä syödään hyvin yhdessä!  Koulutus on suunnattu alle 31-vuotiaille PAMin jäsenille.  Katso  koulutusten ajankohdat ja ilmoittaudu mukaan tapahtumakalenterin kautta.

Verkkokoulutus

PAMin verkkokoulutukset ovat jäsenille maksuttomia ja voit opiskella juuri silloin, kun sinulle itsellesi parhaiten sopii!

Opiskeluun tarvitset tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen ja nettiyhteyden. Monet verkkokursseistamme opiskellaan Vuolearning-oppimisympäristössä, jonka käyttö onnistuu kaikilla edellä mainituilla laitteilla.

Sinulle sopivan kouluksen löydät helposti tapahtumakalenterista. Kalenteria kannattaa seurata aktiivisesti, sillä verkkokoulutusten tarjonta päivittyy uusilla koulutuksilla useamman kerran vuodessa.

Verkkokurssit jäsenille:

Uhkaava asiakastilanne

Uhkaava asiakastilanne -lyhytkurssi on PAMin ja Kaupan liiton yhteistyössä itseopiskelua varten tehty aineisto, jolla voit opetella vaikeiden asiakastilanteiden hallintaa ja ennakointia. Pääset aineistoon suoraan tästä linkistä.

Kortti- ja passikoulutuksia työttömille ja kokonaan lomautetuille

PAM maksaa työttömälle tai kokonaan lomautetulle jäsenelle yhteistyöoppilaitosten kautta yhden pätevyys-/sertifikaattikoulutuksen vuosittain. Valittavanasi on eri koulutusvaihtoehtoja. PAM maksaa kurssimaksun, ei matkakuluja.

Alertumin korttikoulutukset

PAM maksaa Alertumin koulutustarjonnasta ensiapukoulutuksen, hygieniapassin, alkusammutuskortin, trukkikortin tai työturvallisuuskortin. Katso koulutustarjonta ja ilmoittaudu Alertumin nettisivujen kautta.

Hygieniapassikoulutusten ajankohdat ja ilmoittautumislomakkeen löydät osoitteesta www.hygieniapassi.fi/pam.

Ilmoittautumisohje Alertumin koulutuksiin:
Ilmoittautuessasi täytä omat tietosi normaalisti ja PAMin tiedot.

Tilaajana ja maksajana 'Yritys'
PAMin Y-tunnus on 0668222-5
Viitteeksi Merja Westman
Sähköposti koulutus(at)pam.fi
Verkkolaskutusosoite: 003706682225
Operaattori: Tieto Oyj
Postiosoite: PL 54
Postinumero: 00531
Postitoimipaikka:Helsinki

Miten ilmoittaudut koulutukseen

Löydät kaikki PAMissa järjestettävät jäsenkoulutukset tapahtumakalenterista. Voit ilmoittautua koulutukseen suoraan tapahtumakalenterin kautta.

Ilmoittautuminen:
1) Valitse kurssi, jonne haluat ilmoittautua PAMin tapahtumakalenterista
2) Paina 'Ilmoittaudu'
3) Kirjaudu sisään pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella ja suorita ilmoittautuminen loppuun.

Saat ilmoittautumisen jälkeen vahvistusviestin sähköpostitse, että ilmoittautumisesi on tullut perille PAMiin. Jos sinut valitaan koulutukseen, saat siitä tiedon erillisellä sähköpostilla viimeistään muutamaa viikkoa ennen koulutusta.

Jos et saa vahvistusviestiä, tarkistathan myös roskapostin ja tarvittaessa ilmoittaudu uudelleen.