Tulevaisuuden palveluksessa -
PAMin liittokokousvaalit 2019

Sinulla on mahdollisuus vaikuttaa palvelualojen tulevaisuuteen, kun PAMiin valitaan ensi keväänä uudet päättäjät. Tule luomaan yhdessä parempaa tulevaisuutta. Palvelualat ja työyhteisösi tarvitsevat sinua!

Ennakkoilmoittautumisaika 1.10.2018–31.12.2018

Vaaleissa valitaan edustajat PAMin kolmepäiväiseen liittokokoukseen Helsinkiin 4. – 6.6.2019. Kokouksessa päätetään mm. PAMin tavoiteohjelmasta seuraavalle neljälle vuodelle sekä valitaan PAMin uusi puheenjohtaja, hallitus ja valtuusto.

Järjestämme ehdokkaille vaalikoulutusta, joten aiempaa kokemusta tai tietotaitoa et ehdokkuuteen tarvitse!

Voit ilmoittautua ehdolle, jos olet PAMin maksava jäsen tai jäsenmaksuista vapautettu. Vaalipiirisi määräytyy oman ammattiosastosi kautta automaattisesti. Et ole vaalikelpoinen, jos olet siirtynyt vanhuuseläkkeelle tai kokonaan työkyvyttömyyseläkkeelle, jos olet opiskelijajäsen tai liiton tai osastosi palkkaama toimihenkilö.

Kaikkien 31.12.2018 mennessä ehdolle ilmoittautuneiden, vaalikelpoisten jäsenten kesken arvotaan 3 kappaletta 1000 euron arvoisia Holiday Club –majoituspaketteja.

Tiedoksi: Mikäli sinulla on ongelmia kirjautua vaalien ilmoittautumissivuille, suosittelemme testaamaan kirjautumista jollain toisella selaimella tai tyhjentämään selaimen välimuistin (Shift+Control+Delete).

Katso video ehdokkuudesta ja liittokokouksesta