Sivu-info

PAMin julkinen internet-sivusto ja jäsenille suunnattu ekstranet-sivusto sijaitsevat osoitteessa www.pam.fi. Sivujen selaileminen ei vaadi kirjautumista.

Ekstranet-palvelut

Sivustosta voi siirtyä ekstranet-palveluihin, joita ovat

Ekstranet-palveluihin pääsee kirjautumaan sivuston ylälaidasta.

Näin kirjaudut

Liiton jäsenpalveluun ja kassan verkkopalveluun kirjaudutaan jäsennumerolla ja salasanalla. Lisätietoa täällä.

Työryhmätiloihin kirjaudutaan salasanalla, jonka saat s-postiin, mikäli sinulla on hallinnollinen tehtävä PAMissa. Jos et saa salasanaa s-postiin, voi olla, että jäsenrekisteristä ei löydy oikeaa sähköpostiosoitetta. Tällöin sinun täytyy päivittää sähköpostiosoitteesi ajan tasalle jäsenpalvelussa.

Wiki

PAMin wiki löytyy päävalikosta. Se sisältää suurimman osan sisällöstä, joka koskee jäsenyyttä, työehtoja, työelämää jne. Wikissä on erillinen haku, joka hakee pelkästään wikin sisältä.

Haku

Sivuston yleinen haku, joka on sivun ylälaidassa hakee koko sivuston sisältä (sivut, wikisivut) sekä tiedostoista (tiedoston nimi, tiedostolle annettu otsikko, tiedostolle annettu metakuvaus).

Wikissä on oma hakunsa, joka haravoi pelkästään wikin sisältöä.

Selainvaatimukset ja evästeet

Vastuut

PAM vastaa verkkopalvelun ylläpidosta ja käyttöliittymän toimivuudesta. Sisällöstä huolehtivat PAMin viestintälinja ja muut linjat oman asiantuntemusalueensa mukaisesti. Sivusto pyritään pitämään mahdollisimman ajantasaisena, ja havaitut virheet pyritään korjaamaan mahdollisimman pian. Sivuilla olevaa tekstisisältöä voi lainata ja sivuja voi linkittää, mutta lähde on aina mainittava. Kuvia ja muuta graafista materiaalia ei saa käyttää ilman erillistä lupaa.

Palvelusta on linkkejä muihin www-sivuihin. PAM ei vastaa tällaisten ulkopuolisten www-sivujen sisällöstä eikä linkkien toimivuudesta.

PAM ei vastaa mahdollisista toimintakatkoksista esimerkiksi huoltotöiden, teknisten vikojen tai muiden vastaavien syiden vuoksi eikä tietoliikenneyhteyksien tai internet-verkon mahdollisista toimintakatkoksista.